<< Nederlandse Pages

Berichtjes / Messages

Naam/Name: Toos Brans - Smak
e-mail: elpivanleeuwen@hotmail.com
Dit bericht is namens mijn moeder en ik zoek voor haar mensen die haar of mijn vader (Ben Brans) werkzaam bij Caltex op Sumatra, gekend hebben in de periode 1939 tot en met 1959
BVD Elsbeth van Leeuwen-Brans

Naam/Name: Pieter Smit
e-mail: gwpsmit@hotmail.com
Ik zou heel erg graag meer willen weten over mijn opa WICHER AKKERMAN die van april 1942 tot aug. 1945 in Jappenkampen heeft gezeten. Hij was zendeling op o.a. Celebes. Laatste woonplaats: Poerwokerto. Hij was getrouwd met Lydia Hundhausen (zij was ook geinterneerd o.a. in Kareës op java). Mijn opa is kort na de oorlog verpleegd in Sint-Carolus ziekenhuis. Hij overleed op 8 okt 1945. Wie weet iets over hem of over mijn oma? Ik zou een reactie enorm op prijs stellen.

Naam/Name: Noet Beetz Sr.
e-mail: noetbeetzsr@kabelfoon.net
Zoekt/ Looking for:Wie kent Noet of Noenoet Beetz
Wie kent noet of noenoet beetz uit de jappenkamp in bandoeng en in welk kamp het was. Graag als iemand het weet mail het mij a.u.b.
Afzender noetbeetzsr@kabelfoon.net
Bijvoorbaat vriendelijk dank.

Naam/Name: Lilian Sluijter
e-mail: liliansluyter@xs4all.nl
Zoekt/ Looking for:
Ik zoek contact met oud-leerlingen van de Oranje HBS in SYDNEY, 1946/47. Oprichter en directeur was mijn vader. Ik kijk uit naar je reactie.
Lily

Naam/Name: Wim Knoll
e-mail: wimknoll@hotmail.com
Zoekt/ Looking for:
Voor een WOII veteraan, Chris Bell (87) uit Cushing Oklahoma, ben ik zoekende naar een Johannes c.q. Hans Knoll. Ze hebben elkaar ontmoet in Maleisie gedurende de oorlog. Wij zijn in contact gekomen na een telefoontje van zijn vrouw die alle Knollen afbelt vanuit Oklahoma. Ik zou haar zoektocht willen bespoedigen. Alle info is welkom. Wim Knoll.

Naam/Name: Teun Heijstek
e-mail: teunheijstek@hetnet.nl
Zoekt/ Looking for:
- Gezocht nabestaanden van overleden Nederlandse militairen WO II in Japan alswel in de territoriale wateren daar van. Voor het samenstellen van een fotogalerij van de slachtoffers, voor ons en onze nakomelingen, opdat zij in herinnering blijven.
- We are looking for descendants and other relatives or friends of Dutch POW's and civilians, who in World War II died in detention in Japan and on ships in its territorial waters. We are putting together a picture gallery of these victims, to keep their memory alive, for ourselves and for the following generations.
Klik hier >> MIZUMAKI
Met vriendelijke groet, Teun Heijstek

Naam/Name: D.Last
e-mail: D_Last@hotmail.com
Zoekt/ Looking for:
Graag kwam ik in contact met mede lotgenoten uit het kamp Moentilan/Banjoebiroe. Vader was bij de Marine. Mijn leeftijd is nu 71 jaar.

<< Nederlandse Pages

<< English Pages

Copyright © 2001-2015 Stichting Vervolgingsslachtoffers Jappenkamp (SVJ).
ABN AMRO: NL 97ABNA 0405995903
BIC code ABNANL 2A

Site made and maintained by www.minturn.nl